کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318398 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تعداد کاربران موبایل در هند از مرز 1 میلیارد نفر گذشت

از ماه سپتامبر تا اکتبر سالی که گذشت بازار موبایل هند، 0.7 درصد افزایش داشت که در طی آن تعداد کاربران هندی از مرز 1 میلیارد نفر گذشت و به 1.3 میلیارد کاربر رسید. مقام انتظامی ارتباط از راه دور هند همین دیروز این اطلاعات را منتشر کرد، در نتیجه هند از نظر تعداد کاربران موبایل، دومین کشور جهان شد.


به گزارش سافت گذر به نقل ازنه صبح؛ از ماه سپتامبر تا اکتبر سالی که گذشت بازار موبایل هند،
0.7 درصد افزایش داشت که در طی آن تعداد کاربران هندی از مرز 1 میلیارد نفر گذشت و به 1.3 میلیارد کاربر رسید. مقام انتظامی ارتباط از راه دور هند همین دیروز این اطلاعات را منتشر کرد، در نتیجه هند از نظر تعداد کاربران موبایل، دومین کشور جهان شد.

حالا حتماً کنجکاو شدید بدانید رتبه اول جهان متعلق به چه کشوری ست!

جمعیت هند، که سه برابر جمعیت کشور آمریکا ست، بازاری تشنه برای صنعت موبایل بوجود آورده است. در حالی که آمریکا تنها چهار شرکت وارد کننده گوشی اصلی دارد، در هند دوازده کمپانی با رقابت هر چه تمام تر در حال فعالیت هستند. این رقابت سخت و نفسگیر با عوامل دیگری همراه شده تا بازار موبایل هند را به ارزان ترین بازارهای موبایل جهان تبدیل کند. بنابراین عجیب نیست که تولید کنندگان گوشی و ارائه دهندگان خدمات مربوطه در تمام نقاط جهان نگاهی حریصانه به این ملت دوخته اند.

اگرچه آمریکا بازار اصلی برای پرچمدار ها و محصولات رده بالا ست، اما تولید کنندگان محصولات میان رده و مبتدی در قاره آسیا به موفقیت بیشتری دست یافته اند. اگر بخواهیم به طور کلی در مورد گوشی های موبایل (نه فقط گوشی های هوشمند) صحبت کنیم، از سال 2008 تا کنون هند از آمریکا کاربران موبایل بیشتری داشته است. در طی این حدوداً 8 سال، خرید گوشی در آمریکا تنها 100 میلیون افزایش داشته است. در حالی که آمار فروش موبایل دو برابر آمریکا بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29775 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: 9 صبح تاریخ خبر: 1394/10/13 تعداد مشاهده: 2129
سافت گذر